021-28424401 info@antivirus-kala.ir

پرسش و پاسخ

لایسنس هایی که به فروش می رسند از چه نوعی هستند؟

در فروشگاه آنتی ویروس کالا تنها محصولات با کیفیت و اورجینال Retail به فروش می رسند. از این رو کلیه لایسنس ها از نوع Retail بوده و دارای یک سال پشتیبانی فنی آنتی ویروس کالا میباشد.

چه مدت زمانی باید منتظر دریافت لایسنس باشم؟

بلافاصله پس از خرید لایسنس به ایمیل ثبت نامی شما در سایت ارسال می گردد.همچنین در قسمت سفارش ها نیز محصولات خریداری شده قابل مشاهده میباشد.در صورتی که خرید پستی انجام داده باشید بین 1 تا 3 روز پکیج محصول خدمتتان تحویل می گردد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. و به صورت تحویل آنلاین و فوری لایسنس آنتی ویروس خود را دریافت نمایید.

چگونه می توانید به ما اعتماد کنید؟

فروشگاه آنتی ویروس کالا دارای قرارداد با بانک های پاسارگاد و سامان می باشد. علاوه بر این موارد کلیه اطلاعات از جمله تلفن های تماس، آدرس، شماره حساب ها و... در سایت درج شده است، همچنین این مجموعه دارای مجوزهای لازم از قبیل ثبت در مرکز ساماندهی وبسایت های ایرانی، مجوز کسب از وزارت صنعت، معدن و تجارت (نماد اعتماد الکترونیکی) و دارای درگاه های پرداخت آنلاین می باشد.

چرا هزینه لایسنس های ارائه شده از طرف شما نسبت به سایر فروشنده ها ارزان تر می باشد؟

لایسنس هایی را که ما برای کاربران عزیز تدارک دیده ایم بصورت کلی و مستقیم از شرکت های مربوطه خریداری و از آنجایی که با پرداخت هزینه های اضافی دیگر مانند: حمل و نقل، مالیات، رایت سی دی، چاپ لیبل و ... همراه نمی باشند، هزینه تمام شده لایسنس نسبت به سایر فروشندگان ارزان تر محاسبه می شود.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

آیا برای خرید از آنتی ویروس کالا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

نیازهای اولیه برای خرید اینترنتی آنتی ویروس چیست؟

در هنگام خرید به یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب نیاز دارید که رمز دوم آن نیز فعال باشد.در صورتی که رمز دوم ندارید به یکی از عابر بانک های بانک صادر کننده کارت خود مراجعه کنید و رمز دوم آن را فعال سازید.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

چرا باید آنتی ویروس اورجینال بخریم؟

دلایل متعددی برای خرید لایسنس وجود دارد.تقریبا می توانیم بگوییم آنتی ویروس کرک شده وجود ندارد. فرض کنید شرکت هایی که سودای برقراری امنیت در دنیای IT را دارند در صورتی که به همین راحتی هک و یا کرک شوند دیگر چه امنیتی باقی خواهد ماند؟ پاسخ این است که اکثر کرک ها و سریال های تقلبی توسط خود شرکت های سازنده آنتی ویروس در جهت اهداف تبلیغاتی ایجاد می شوند منتهی فایل های آپدیت و به روز رسانی ها در نسخه های تقلبی به مراتب دارای کیفیت پایین تری می باشند.مسئله دوم این است که پس از رجیستر شما کاملا مطمئن هستید که حداقل تا یک سال آنتی ویروس شما فعال است و به طور مرتب فایل های آپدیت را دریافت می کند.این ها مهمترین دلایلی هستند که امروزه در ایران علاوه بر سیل عظیم کاربران خانگی تقریبا هیچ سازمان ، شرکت و یا ارگانی نیست که از آنتی ویروس اورجینال استفاده نکند.

چگونه می توانم از پشتیبانی بهره مند شوم؟

در صورتی که هنگام نصب و یا در طول مدت استفاده از آنتی ویروس با مشکلی مواجه شدید از طریق آدرس www.antivirus-kala.ir به فروشگاه اینترنتی آنتی ویروس کالا مراجعه و از بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.لازم به ذکر است که هنگام ارسال ایمیل لایسنس خریداری شده وشماره سفارش خود را نیز ارسال کنید. همچنین در صورتی که پیغام و یا موردی مواجه شده اید یک اسکرین شات نیز از آن مورد ارسال کنید.تلفن تماس : ۰۲۱۴۴۶۲۸۴۲۰ – 02128424401پست الکترونیکی : info@antivirus-kala.ir

سوال دیگری دارم، چگونه می توانم آن را مطرح نمایم؟

برای طرح سوالات، انتقادات، پیشنهادات و دریافت پشتیبانی برای لایسنس های ارائه شده می توانید از طریق آدرس ایمیل info@antivirus-kala.ir با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق امکان چت آنلاین در آن واحد مستقیما سوال خود را پرسیده وجواب آن را دریافت کنید.ارتباط با کارشناسان فروش : ۰۲۱۴۴۶۲۸۴۲۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۲۰۶۰

امکان خرید اینترنتی ندارم. چگونه می توانم خرید کنم؟

برای خرید اینترنتی به یک کارت عابر بانک که رمز دوم آن نیز فعال شده باشد نیاز دارید.  در غیر اینصورت می توانید مبلغ نهایی فاکتور را به یکی از حساب های زیر واریز کنید سپس با ما تماس بگیرید تا اطلاعات لایسنس برای شما ارسال گردد.  جهت واریز به حساب بانکی از شماره حساب های زیر استفاده کنید:   بانک پاسارگاد شماره کارت : 0686 7368 2910 5022   به نام محمدجواد حسن زاده فعال
  • کد تخفیف 30 هزار تومانیoff-eset
X