فیس بوک درحال تست دکمه “create” برای تبلیغات، رویدادها و جمع آوری کمک های مالی است.
فیس بوک درحال تست دکمه “create” برای تبلیغات، رویدادها و جمع آوری کمک های مالی است. شبکه اجتماعی دیگرهم به طراحی آن مشغول هستند.
فیس بوک یک دکمه “create” جدید برای نسخه دسکتاپ این پلتفرم را آزمایش می کند که مردم را به انجام دادن کارهایی مانند ایجاد صفحه جدید فیس بوک یا ارسال یک آگهی وا میدارد. این دکمه در گوشه بالا سمت راست صفحه منجر به یک منوی کشویی می شود که مردم می توانند یک صفحه با نام تجاری،
یک آگهی، یک گروه، یک رویداد، یک لیست بازار یا یک صفحه جمع آوری پول ایجاد کنند. برنامه ی سریع برای ایجاد یک آگهی با صورتحساب نسبتا بالا – دومین میانبر در منوی کشویی پس از ایجاد فوری برای یک صفحه.از تبلیغات فطری فیس بوک است : شبکه اجتماعی فیسبوک باعث میشود تا پولی که توسط بازاریابان به تیلیغات خاص برای مخاطبان خاص بر اساس اطلاعات شخصی خود، جمع آوری کند،را هدف قرار دهد.
بپرسید درمورد طراحی ترفند ها، فیس بوک اعلام کرد که دکمه “create” را در سطح جهان تست می کند و به طور گسترده ایی در هفته های آینده گسترش خواهد یافت. فیس بوک گفت: برای تست، دکمه به نظر می رسد علامت “+” برای برخی افراد و کلمه “create ” برای دیگران است. (من بخشی از گروه آزمایشی “+” هستم)
این تنها ترفند ساخته شده اخیر فیس بوک نیست. اوایل هفته شبکه های اجتماعی گفتند:طراحی نوار ناوبری را در برنامه ی تلفن همراه خود شخصی تر کنید درحال حاضر کاربران در کلید های میانبر،ویژگی هایی را که اغلب استفاد ه می کنندخواهند دید به جای انکه هرکدام را در یک ایکون ببینند.